Strømmarkedet så komplisert at halvparten av norske strømkunder føler seg lurt av strømselskapet sitt. Det burde vært enkelt å være på en god strømavtale. Slik er det ofte ikke.
Aktiv strømshopping er tidkrevende og vanskelig
Det finnes mange gode strømavtaler, men de beste avtalene har gjerne begrenset varighet. Glemmer du å bytte avtale når de gode vilkårene opphører, går prisen opp. Da vil det lønne seg å bytte avtale på nytt.
Villedende markedsføring
Vi ser at mange strømselskap ikke fronter sine beste avtaler. Årsaken er at de kan tjene mer på å selge dyrere avtaler. Vi har til gode å finne et strømselskap som markedsfører seg som dyre. De fleste hevder at de er «billige».
Markedet for strømavtaler er ikke transparent
Det finnes mer enn 500 ulike strømavtaler i dag. Prisen på mange av disse avtalene endrer seg ofte. Ikke alle avtaler er ikke offentlig tilgjengelige – eller i beste fall vanskelig å finne.
Slipper løser problemet
Vi følger med på hvilke avtaler som er billigst
Det er gunstig å bytte stømavtale ofte. Det krever tid, kunnskap og energi. Derfor gjør vi det for deg!
Vi bytter avtale for deg når du kan spare penger
Slipper overvåker prisen på avtalen din, og utfører leverandørbytter når det lønner seg.
Vi forteller deg hvor mye du har spart
Få oversikt over besparelse hver måned. I 2022 sparte en gjennomsnittlig Slipper-kunde 4225 kr.
Vi bruker 🍪 cookies (informasjonskapsler) for å lære hvordan du bruker våre nettsider, for annonsering og for å gi deg best mulig brukeropplevelse. Vil du vite mer, les om hvordan vi bruker informasjonskapsler her.
Funksjonell
Alltid aktiv
Nødvendige cookies bidra til å gjøre en nettside brukbart ved at grunnleggende funksjoner som side navigasjon og tilgang til sikre områder av nettstedet. Nettstedet kan ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Preferanser
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikk
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Statistikk-cookies hjelper eiere til å forstå hvordan besøkende kommuniserer med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.
Markedsføring
Markedsførings-cookies brukes til å spore besøkende på nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifull for utgivere og tredjeparts annonsører.