Avtalevilkår
1. GENERELT
2. OM TJENESTEN
3. STRØMAVTALEN(E)
4. FULLMAKT
- få innsyn i og å innhente opplysninger om dine eksisterende strømavtaler,
- innhente og lagre informasjon om ditt strømforbruk fra Elhub i hele avtaleperioden, på dine vegne (se pkt. 7 nedenfor)
- inngå avtale med, gjøre endringer i eksisterende avtaler med og si opp avtaler med strømleverandører på dine vegne
5. PRIS- OG BETALINGSBETINGELSER
5.1 Generelt
5.2 Beregning av besparelse
6. VERVEBONUS
7. VILKÅR FOR SLIPPER SIN TILGANG TIL ELHUB
8. ANGRERETT
9. PERSONVERN
All behandling av personopplysninger skjer i tråd med gjeldende regelverk. Du kan lese mer om hvordan vi behandler dine personopplysninger, og hvilke opplysninger som behandles, i vår personvernerklæring.
10. VARIGHET OG KOSTNADER I FORBINDELSE MED OPPSIGELSE
Dersom du ønsker å avslutte disse avtalevilkårene, kan du gjøre det ved å kontakte oss på [email protected].
11. ENDRINGER AV AVTALEVILKÅRENE
12. DINE PLIKTER
Du må sørge for å informere oss ved endringer i opplysninger om deg selv eller dine strømanlegg. Du kan oppdatere disse opplysningene ved å kontakte oss på [email protected]
13. MISLIGHOLD OG REKLAMASJONER
I tillegg til angreretten har du (hvis du er forbruker) rettigheter i henhold til forbrukerkjøpsloven, for eksempel dersom vi ikke oppfyller våre forpliktelser etter disse avtalevilkårene. Dersom du ønsker å reklamere eller klage på en av våre tjenester, kan du kontakte oss på [email protected].
14. TVISTER
Dersom du er forbruker, kan du rette en klage til Forbrukerrådet. Tvister som gjelder avtalen mellom deg og strøm- eller nettleieleverandøren behandles av Elklagenemnda.
15. FORCE MAJEURE
16. KONTAKTINFORMASJON
Du nå oss ved å sende oss en e-post til [email protected]